#1: Æv, den tråd havde jeg tænkt mig at lave! :-) Men det er også en fed plakat. Har den selv hængende.
Synes dog også fantastisk godt om denne som jeg også har hængende. Der er et eller andet ved de SW-plakater! :-) De har en ret fed stil... Lidt ligesom f.eks. Back to the Future eller Indiana Jones.
En af mine absolute favoritter som jeg også har hængende er Braveheart-plakaten. 'Every man dies, not every man really lives'... :-)
Synes også farverne er helt fantastiske på mange af LOTR-plakaterne, men der er jo så mange at vælge imellem... F.eks. denne (kan bedre li den hvor han kigger ned, men den ku jeg ik lige finde den i større), denne og nok min favorit som jeg desværre ikke har fået anskaffet mig endnu: denne.
Jeg har en masse af de papbilleder der hænger i biograferne til alle tre Star Wars Special Editions. De er vel næsten en meter lange tror jeg.
Der er faktisk mange rigtig fede billeder! De er bedre i farvedybden end mange plakater, og desuden er de glittede. Jeg har dog ikke nogen af dem oppe at hænge.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#1 Zelle 20 år siden
Man skal helst finde et billede, ellers må man jo lige kort forklare det ;D
Min yndlings er denne her
#2 El vez 20 år siden
#3 dyg 20 år siden
#4 McPeter 20 år siden
Men det er også en fed plakat. Har den selv hængende.
Synes dog også fantastisk godt om denne som jeg også har hængende. Der er et eller andet ved de SW-plakater! :-)
De har en ret fed stil... Lidt ligesom f.eks. Back to the Future eller Indiana Jones.
En af mine absolute favoritter som jeg også har hængende er Braveheart-plakaten. 'Every man dies, not every man really lives'... :-)
Synes også farverne er helt fantastiske på mange af LOTR-plakaterne, men der er jo så mange at vælge imellem...
F.eks. denne (kan bedre li den hvor han kigger ned, men den ku jeg ik lige finde den i større), denne og nok min favorit som jeg desværre ikke har fået anskaffet mig endnu: denne.
#5 Kalle Ferm 20 år siden
Jakob
#6 filmz-Kadann 20 år siden
Enig mht. den Star Wars plakat.. jeg har den danske udgave, hvilket er lidt kult.. hehe.
Ellers er jeg ret vild med de gamle Bond-plakater.. der er noget over de der gamle 2-farvede plakater. :)
#7 Kalle Ferm 20 år siden
Der er faktisk mange rigtig fede billeder! De er bedre i farvedybden end mange plakater, og desuden er de glittede. Jeg har dog ikke nogen af dem oppe at hænge.
Jakob
#8 dyg 20 år siden
#9 Guts 20 år siden
http://www.moviemerchandise.dk/Billeder/Varer//v04...
hvordan laver man et link som nogle af Jer goer??
#10 dyg 20 år siden
dvs din vil være således:
<a href="http://www.moviemerchandise.dk/Billeder/Varer//v04562.jpg"> Mallrats </a>
hvilket vil give følgende resultat:
Mallrats